0 грн.
Зробити замовленняПокупці нашого інтернет-магазину мають право повернути або обміняти придбаний товар протягом 14 днів з моменту покупки.
- Будь ласка, завжди перевіряйте цілісність упаковки, відсутність механічних пошкоджень та комплектацію, а також наявність усіх одиниць товару при отриманні замовлення. У разі виявлення неповної комплектації чи пошкоджень, ви маєте право не оплачувати товар та відмовитись від його отримання. Якщо товар не був перевірений при отриманні, ми не можемо гарантувати вирішення спірних ситуацій з товаром на вашу користь.
Порядок та правила обміну та повернення товару належної якості
Обмін та повернення товару належної якості провадиться відповідно до основних вимог, перелічених у Законі України «Про захист прав споживачів» (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12), а саме:
- товар не був у використанні;
- збережено споживчі властивості товару;
- збережено повну комплектацію товару, у тому числі упаковки, заводські плівки, наклейки та пломби;
- збережено зовнішній вигляд товару, у тому числі зовнішній вигляд упаковки та комплектуючих;
- збережений чек або видаткова накладна, видана покупцю під час купівлі.
В цьому випадку необхідно:
- Зверніться в інтернет-магазин будь-яким зручним способом: - за телефонами +380 (97) 980-63-81, (робочий час контакт-центру з понеділка до п'ятниці з 10:00 до 16:00, у суботу з 10:00 до 13:00). - за допомогою месенджерів Viber, Telegram.
- Завантажити та заповнити «Заяву на обмін або повернення товару».
- Надіслати товар разом із заповненою заявою.
- Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашим консультантам.
Також звертаємо увагу на список товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню згідно з постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0 %BF):
- косметичні засоби;
- товари в аерозольній упаковці;
- апарати для гоління та стрижки волосся;
- гребінці, гребінці та масажні щітки для волосся, у тому числі й інструменти, що мають подібний механізм використання.
Порядок та правила обміну та повернення товару неналежної якості
У разі придбання покупцем товару неналежної якості для обміну та повернення мають бути виконані такі вимоги:
- відсутність механічних пошкоджень приладу, його упаковки та комплектуючих, спричинених неправильною або неакуратною експлуатацією;
- збережений чек або видаткова накладна, видані покупцю під час купівлі.
В цьому випадку необхідно:
- Зверніться до інтернет-магазину будь-яким зручним способом: - за телефонами +380 (97) 980-63-81, (робочий час контакт-центру з понеділка по п'ятницю з 10:00 до 16:00, у суботу з 10:00 до 13 :00). - за допомогою месенджерів Viber, Telegram.
- Завантажити та заповнити «Заяву на обмін або повернення товару».
- Надіслати товар разом із заповненою заявою.
- Повідомити трек-номер посилки із поверненням нашим консультантам.
- Протягом 14 днів сервісний центр має підтвердити наявність несправності, спричиненої виробничим браком.
Відмова в обміні та поверненні товару
Звертаємо увагу, що покупцю може бути відмовлено в обміні та поверненні товару у разі:
- порушення перерахованих вимог щодо товару належної якості;
- порушення перерахованих вимог товару неналежної якості;
- відповідність товару категоріям товарів належної якості, які не підлягають обміну та поверненню.
Порядок повернення коштів
- Повернення коштів відбувається протягом 7 днів з моменту отримання інтернет-магазином товару належної якості та протягом 14 днів у разі обміну або повернення товару неналежної якості.
- Повернення коштів здійснюється на банківський рахунок, який вказується покупцем у заяві на обмін та повернення.
- Додаткові комісії з переказу коштів лягають на покупця.
Сторона, що покриває транспортні витрати
Транспортні витрати по поверненню та обміну товару відбуваються за рахунок покупця.